Underbara vänner!

Jag är lycklig som har er!
Jag är så GLAD!
För vad skulle jag göra utan:

Ulf, som troget står vid min sida nu när jag är fast på skolan :P Plus att han är min och Rufus privata chafför också!
Jennie, som lyser upp tillvaron men sin blotta närvaro!
Bella, som jag älskar så mycket, och har kännt så länge! det är vi 2 4-ever lixom!
Hanna, min trogne stallkamrat och fd. granne! Stallet skulle inte vara detsamma utan henne.
Jill, den lilla pipen från kopparberg. Skulle fan inte stå ut i skolan utan henne.
Saken, som FAKTISKT HAR ETT NAMN: Elena. Torsdagskvällarna har bara blivit bättre =)

det är dom som först ploppar upp i min skalle, men det finns många, MÅNGA mer. Älskar er allihopa!!!
Pussar till er!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååh vännen du är väl bara för go!!!

Jag älskar dig med!!!

Puss puss

2007-04-02 @ 19:03:20
Postat av: Jennie

Det var från mig *fniss*

2007-04-02 @ 19:03:51
Postat av: Hanna

Tack stumpan! <3 Du är alltför goo du med =D Just avslutat min första arbetsdag på nya jobbet. Gick fin fint :) Hörs bejbi! Puss

2007-04-02 @ 22:09:14
Postat av: Hanna

Varför ville inte allt synas som jag skrev då? :@ bajs också! Kommer inte ihåg vad jag skrev nu bara för det :P Men du är toppen bejbi <3 Puss på mulen

2007-04-02 @ 22:10:34
Postat av: Saken aka Elena

Nämen nu blir jag alldeles rörd :D

2007-04-03 @ 00:06:24
URL: http://elenaeriksson.blogg.se
Postat av: rockpoet

Va??

2007-04-03 @ 12:32:01
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0