Sorry!

Jag vet att jag inte har slrivit på länge! Hur har ni klarat er?! :P
Ganska bra antar jag, utan mitt bubblande om allt och ingenting.
Mestadels ingenting.

Red lektion för Jennie idag. Gick riktigt bra faktiskt!
GUUUD vad jag gillar den tjejen! Längtar tills hon flyttar sina pållar till mitt stall! <3

Nu är jag hemma hos min Bella igen. Saknat henne, knappt sett gumman på ett tag nu ju :P
Kan ju vara ganska skönt det me iof (ibland går vi nog varandra rätt bra på nerverna) men enough is enough!!

Kommentarer
Postat av: Ulf

rani... 50 centiliter ;)

2007-04-15 @ 21:35:54
Postat av: Hanna

Gick bra för oss alla tre ida fast hästarna hade fått fnatt :P Funkar inte att uppdatera bloggen för mig och Elena. Får prova igen..
Paaarty på lördag tjejen! Vi andra är taggade till Max :P

2007-04-15 @ 22:08:29
URL: http://hannalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0