Penisavund.

Fredagen denna vecka framled som följande:

Vaknade hos Hanna med asont i ryggen!
fy 17 säger jag bara!
sen, åkte jag hem till mig, där jag inte varit på nästan 2 veckor (sjuuuuukt)
så kom min moder, och hon hade max-hamburgare med sig *mums*
Vi åkte ut till skolan, och passade samtidigt på att handla lite på vägen. det är bra att ha mamma med sig då, blir så billigt och bra då :D
Så tränade jag med min häst för dressyrryttaren Anna Björkman. Fan vad jag gillar den tjejen. Astrevlig och duktig.
Jag var heeeelt slut efter. Jag fick varningar innan jag skulle rida av min lärare:
"Jag skulle INTE gå in där om jag vore som du. Idag är hon dum."
Ajaj.
Men det gick faktiskt asbra!
Rufus var jätteduktig! Jag var så stolt över honom!
Det roliga var när Anna klagade på att jag lutade mig framåt för mycket, och jag sa att det var för att han blir så stark.
Då kontrade hon med att säga att det var då de där sitt-upsen som jag gjorde varje kväll skulle komma till användning.
Det utbröt skrattsalvor från läktaren. Elena, hanna, ulf och min mamma, dom känner mig. Jag gör inte sitt-ups.

Sen, fort fort hem och göra sig iordning för krogen. Men, vi åkte på förfest först, så jag hade iinte behövt skynda så mkt.. på förfesten så var det askul. fick erbjudande om ev. sommarjobb =)
om killen nu var seriös...? det vet inte jag.
Blev full på 3 öl. Pinsamt.
Till krogen. Askul var det. Träffade massa folk som vi kände.
Jag och bella ÄGDE! som alltid ;)
Blev ännu fullare, och, mina vänner, så här är det; Jag betalade inte för nån dricka!
Inte en endaste liten cider betalade jag (som jag kommer ihåg iaf, men så full var jag inte)
Det är bra att vara tjej på krogen!


Vilket får mig att tänka på alla andra bra saker med att vara tjej.
Alla har väl läst den där listan där det står saker som:
Vi kom först av titanic, vi vet vilket glas som är vårat med hjälp av läppstift mm.
Dom glömde gratisdrinkarna. Och att vi tjejer har längre och fler orgasmer än killar.
Penisavund. There is no such thing.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0