Mina elever

Jag är ridlärare.
Stackars mina elever säger jag bara :P
Det kan inte vara lätt för dom att dras med mig.
Men dom verkar inte klaga! (bara ibland när jag tvingar dom att rida med ex. jockeyläder :P)

Jag har träffat många underbara vänner genom min tid som ridlärare.

Allas våra Ulf och Jennie, två av mina bästa vänner som jag älskar så mycket! Livet vore så tråkigt och svårt utan er! Vad skulle jag ta mig till?! Jag bara undrar.
Och så har vi saken. Elena. Men henne kände jag faktiskt innan hon började rida för mig. Men i alla fall.
Marie, min trogne medryttare till min galna häst. Men vi gillar honom ändå, eller hur? :P (Oftast)

och så har vi många fler, som följer här:
Jensan, Irene, Camilla 1, camilla 2, Klara, Marie, Thomas, Anna, Christina, Julia, Maja, Lisa, Emma, Stefanie, Natalie, Malin, Josefin, Olivia, sara, Isabelle, Agnes, Felicia, Emilia, Lovis och så måååånga ridlekisbarn!
Förlåt, förlåt, FÖRLÅT om jag har missat nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0