lite allt möjling och omöjligt som har med mig att göra

Elena flög av min häst igår. Väldigt roligt.
Alla vurpor som mina elever gör lite titt som tätt har fått mig att inse en sak. Jag är en väldigt skadeglad person :P
Jag KAN verkligen inte låta bli att garva :P

Ska nog ut på krogen imorgon. Med Kim.
Låt mig bara förklara. Kim. Det är inte en person. Det är en... Legend är väl kanske att ta i, men ett fenomen. En sak. Inte verklig, eller inte nåbar i alla fall.
Träffade honom i sommras, och ABOOOO. Hej och hå.
Men tror han nått nu så tror han fel. Tänker fan inte vänta i hela 10 månader på saken.
Har ju min älskling nu så!!! :D


Racade på min pålle idag.
I söndags red vi 100 m på 6.9 sek. Inte illa!
Tror nog på 17 att det gick snabbare ida =)

Kommentarer
Postat av: Elena

Ja men vafan rufus är ju galen :D tacka vet jag primera, jämfört med din häst är hon en mycket harmonisk själ.

2007-04-06 @ 22:00:47
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0