jävla skitdag.

Fy fan.
i dig är allt skit!
Mår inge bra alls...
FAN jävla helvetes skit!! Vill bara skrika!

Min pojkvän (?) är helt konstig, och jag känner på mig att det kommer att gå rätt åt helvete.
Fan.
"Rätt åt henne", tänker ni säkert i smyg.
"Hon som dumpat så många killar, dags för henne att bli dumpad nu"
Jag vet att ni tänker så, för så tänker jag också.

Jag saknar min bella nu faktiskt.
Vi har inte varit som vi brukar nu på sista tiden, men nu har vi tagit, om än ett ofrivilligt, break från varandra ett tag. Saknar henne nu.
Behöver henne känner jag...
Hoppas bara att hon kan vara där för mig, som jag har varit där för henne.

Kommentarer
Postat av: Belloooo

Så tänker vi INTE!!! Vi tänker så här: fan, om det är nån som förtjänar att vara lycklig och mår bra så är det Rani! så tänker iaf jag. Och jag finns always här för dig!! Ikväll blir det dom desperata husfruarna och du o jag ;)Love u!!!<3

2007-04-24 @ 18:23:10
URL: http://belloo.blogg.se
Postat av: bellooo

hahaha "husfruarna"? jag mena hemmafruarna :P det såg inte rätt ut när jag läste det :P

2007-04-24 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0