Frågesport

Alla andra gör det, så nu måste jag också göra det:P
Se till att ta i med hjärncellera nu! ;) Om ni kan :P

Maila till: [email protected]

  1. Min fullständiga namn?
  2. Vad betyder Rani och på vilket språk?
  3. Namnet på byn där jag är född.
  4. När är Rufus född?
  5. Vad jobbar jag med?
  6. Vilken linje går jag på gymnasiet?
  7. Vad kallas min pojkvän?
  8. Är jag religiös?
  9. Vad vill jag tatuera och var?
  10. Hur många piercingar har jag och var?
  11. Vad hette han jag var förlovad med?
  12. I vilket land har jag varit utbytesstudent?
  13. Min morfar var sveriges sista riktiga...?
  14. Jag vill jobba som...?
  15. Jag har haft samma ring i ca 4 år med ett spec. motiv. Vilket?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem leder, vem leder?! joo jag! hahaha ;D

2007-04-19 @ 21:48:58
URL: http://hannalu.blogg.se
Postat av: Micke

Inkorrekt grammatik Rani lilla!
"Min fullständiga namn?" Ska vara "MITT". ;)
Och daymn, nu inser jag hur mycket jag inte vet om dig egentligen. o_O Bara de triviala sakerna.

2007-04-20 @ 06:07:49
URL: http://speedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0