Den som ber mig välja kan dra åt helvete!

Detta skriver jag till alla vänner, pojkvänner, släktingar och människor som känner, eller någon gång kommer känna mig.
Ber ni mig välja, så väljer jag inte er!
Spelar ingen roll vad det handlar om.
Om en pojkvän ber mig välja mellan honom och bästa vännen, eller tvärt om. Eller om vänner mer mig välja mellan dom.

Aldrig. Jag gör det inte.

Jag har blivit sviken på det sättet av en vän. Tänker inte göra det mot någon.

Och, en annan sak; även om folk är ovänner, så dra för fan inte in mig i det. Jag har valt att inte välja sida, så snacka inte skit när jag är med, eller där jag kan höra eller se det. Tack.
Och snacka inte skit om saker som har med mig att göra också, för så snackar ni, indirekt, skit om mig.

Kommentarer
Postat av: S

You tell em! :P hatar också sånt där, hoppas verkligen inte att jag har gjort så mot dig, det vore verkligen motsägelsefullt ><

2011-04-07 @ 00:18:23
URL: http://hem.bredband.net/ascii/
Postat av: S

oj glöde bort att detta var den gammla bloggan haha! <--- klant :P

2011-04-07 @ 00:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0