Vem skulle jag annars vara?

Att läsa om Elenas beslut om att lämna bort Ergo på foder och återgå till att vara en icke-hästtjej igen har fått mig att fundera en smula.
Elena har, för mig, inte varit en riktig hästtjej fören nu det senaste året när hon haft Ergo. Även fast hon i perioder har varit mycket i stallet och ridit väldigt mycket så har hon alltid gjort massa annat, varit någon annan, på sidan av. Det var pojkvänner, kompisar, fester mm, som det oftast är i en tonnårings liv. Absolut inget fel med det.
Men för mig så har alltid allting handlat om hästar. Ända sedan jag var liten så har jag kunnat identifiera mig med rollen som hästtjej. Jag har gömt mig bakom den när jag kännt mig osäker och alltid lyckats sniffa upp någon annan med liknande intresse för hästar som jag.

Så, vem vore jag utan hästarna?
Vad skulle jag annars göra med mitt liv?


Älskar dig baby <3
För alltid

Kommentarer
Postat av: Elena

sant, du ÄR hästar, vore inte samma rani annars =)

2008-10-05 @ 19:47:09
URL: http://finest.se/elenaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0