...

Vad konstigt det känns, att fråga någon annan om hur du mår
Någon som fortfarande känner dig
Den personen vet vad dina planer är för nyår, men inte jag
För jag känner inte dig längre
En gemensam bekant som berättar om något tokigt som du har gjort, och jag skrattar för att det är så typiskt dig
Och det känns konstigt att jag inte var där med dig då
Alla drömmar vi hade ligger fortfarande framför oss i tiden, och det gör ont att de inte kommer att inträffa eftersom de var en del i min verklighet så länge
Precis som du
Varje morgon när jag vaknar så saknar jag din vikt i andra änden av sängen och föreställer mig fortfarande dina andetag mot min axel
Och överallt finns saker som påminner mig om dig, din skugga följer mig överallt…

Men allt är bara en mardröm, för när jag slår upp ögonen så ligger du här bredvid mig och snusar mot min axel. Och jag är så lycklig, för jag orkar inte leva det här livet med någon annan än dig

Kommentarer
Postat av: andsthlmisaplaceinscandinavia

:)

2008-11-24 @ 01:32:57
URL: http://www.metrobloggen.se/cissys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0