Jävla Ellen alltså

Min karl Kim är nog en av de mest kittliga personer jag känner. Om man petar på honom så flyger han i taket och han är kittlig precis överallt. Jag har fått otaliga förbannelser över mig för att jag utnytjar den lilla egenheten hos honom till min fördel - jag menar, vem skulle INTE göra det??
Väldigt praktiskt faktiskt. När han ligger och trängs i sängen så räcker det med att köra ett finger i sidan på honom så flyger han till andra änden av sängen i ett huj. Samma sak när han snarkar och/eller gnislar tänder.

Men - han har aldrig lyckats hitta något ställe där jag är kittlig. Untill this weekend there is. Jag har lyckats dölja i över ett år att jag kan vara kittlig under fötterna ibland, men sen kommer Ellen och förstör allt genom att TALA OM DET FÖR HONOM!

Jävla Ellen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0