Alltså Frida, du är för rolig

Vi satt och pratade om självmord på jobbet (passande va) och på nått sätt så kommer Frida och Daniel in på socialt självmord. Daniel fattar inte riktigt vad det är och frågar om det är när många tog självmord tillsammans varav Frida utbrister - Är det någon annan som vet vad socialt självmord är?!
Jag vet, så jag började förklara det för Daniel, att det är när man gör något så att man blir helt utmobbad och inte har något socialliv kvar (vad pinsamt nu om jag har fel).
Så säger Frida: - Jag trodde det var när man tog självmord tillsammans...

Haha, hon är rolig hon. Kollektivt självmord menade hon ju.

Kommentarer
Postat av: Fia med kakorna

Jag trode jag viste, jag trode att jag gjorde det.Tills du förklarade och det gick upp ett ljus för mig... (A) =)

2008-08-20 @ 23:25:05
URL: http://kiitaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0