Slappmaraton

Hemma från jobbet idag men, och det är nog bra. Känner fortfarande av huvudet till och från och jag blir ju trött i huvudet på jobbet i vanliga fall :p

Men jag hade täckningen i morse, så jag var tvungen att masa mig iväg till stallet kl 7. Kände när jag kom hem igen att huvudet gjorde sig påmint, rejält. å jag l mig i sängen och läste, sen så somnade jag och sov tills mamma ringde och väckt mig kl halv 2. :p
Föruom att jag vaknade varje gång jag skulle röra mig förståss. Fan, har fortfarande ont överallt... Och folk tycker att det är farligt att rida?! Helvete heller, jag har bättre koll när jag rider än när jag cyklar. ...fast, det kanske bara är jag *skrattar*

Jaja, jag tänker i alla fall inte klä på mig på hela dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0